Visjon og verdier

Gjennom å yte vårt beste sprer vi ren glede. Følelsen av renhet er viktig. Rent og helt tøy gir oss fokus på jobb og en følelse av velvære. På samme måte er det med tekstilene vi omgir oss med. Renhet er noe vi setter pris på og som gleder oss.

Hva er ren glede?

… den forfriskende følelsen av å ta på seg rent arbeidstøy. En god start på arbeidsdagen!

… følelsen av å legge seg i mykt og velduftende sengetøy på et hotell.

… sikkerheten en arbeider i Nordsjøen føler når han eller hun utfører vedlikehold på plattformen.

… å se et nyfødt barn ligge og sove på barselavdelingen med sitt første plagg. Det lukter baby - det lukter rent. 

 

Våre kjerneverdier = LYST

Verdiene er stjerner vi navigerer etter i vårt daglige virke og i vår bedriftskultur. De sier noe om Nor Tekstils identitet og måten vi fremstår på ovenfor kollegaer, kunder, leverandører og konkurrenter. LYST-begrepet formidler vi fra første dag til nyansatte, og det har fått en sentral plass i vårt lederopplæringsprogram som alle våre ledere har gjennomført.

Det er viktig for oss at LYST gjenspeiles hos alle våre medarbeidere:

 

Lidenskap

Vi er lidenskapelig opptatt av å videreutvikle våre vaskeritjenester til det beste for våre kunder, medarbeidere og miljøet. Vi ser fremover, innoverer og forbedrer.

 
 

Yte

Vi yte vårt beste ovenfor våre kunder, leverandører og medarbeidere.
Alle våre samarbeidspartnere skal til enhver tid oppleve at vi strekker oss litt lenger.

 
 

Service

Vi setter kunden i sentrum, og leverer det lille ekstra. Vi skal ha godt samspill med våre kunder og leverandører, og skal være en god og utviklende samarbeidspartner.

 
 

Tillit

Vi holder det vi lover. Vi skal være en foretrukket samarbeidspartner for våre kunder og leverandører, og våre ansatte skal ha gode og trygge arbeidsforhold. Våre samarbeid skal bygges på gjensidig tillit.