Wallmans kåret Nor Tekstil avdeling Vidar Vask til årets samarbeidspartner

Grzegorz Mraz, KAM fra vår avdeling Vidar Vask var tilstede og tok i mot prisen Årets Samarbeidspartner

Wallmans er kjent for å være ledende på dinnershow i Skandinavia, med showsaler i Stockholm og København i tillegg til Oslo. Denne høsten inviterte Wallmanns Oslo på Partnergalla, hvor Nor Tekstil avdeling Vidar Vask ble kåret til året samarbeidspartner.

Leave Happier hos Wallmans

Wallmans salonger beskriver sine show som en blanding av spektakulær underholdning, forførende dans og musikalsk magi. Alt dette får du servert av profesjonelle og håndplukkede artister. Wallmans salonger har showsaler i Stockholm, København og Oslo. I Oslo holder de til i den gamle "Mølla" på Sagene, som de åpnet i 2000. Her får du servert førsteklasses mat som sammen med eksepsjonell underholdning vil gi deg en minneverdig kveld du sent vil glemme.

Wallmanns sitt mål et at når du forlater salongen på kvelden så vil du være litt lykkeligere enn når du kom. Derfor har de "Leave Happier" som sitt kundeløfte.

Nor Tekstil avdeling Vidar vask

Nor Tekstil avdeling Vidar Vask er et vaskeri utenom det vanlige. Med leveranser til en rekke kvalitetsrestauranter er de kjent for sine high end-produkter. Vi er svært stolte av at Wallmanns har kåret oss til årets samarbeidspartner.

Eksepsjonell service og høykvalitetsprodukter

Tirsdag 26. september inviterte Wallmans alle leverandører til sin årlige Partnergalla. Grzegorz Mraz, som er KAM ved Nor Tekstil avdeling Vidar Vask, var tilstede og kunne stolt ta i mot prisen som årets leverandør:

Årets samarbeidspartner leverer eksepsjonell service og høykvalitetsprodukter. Deres nære kommunikasjon, punktlige levering og enestående service hjelper oss hver uke med å levere det Wallmans-produktet våre gjester forventer av oss.
— Begrunnelse fra Wallmans

Vi takker for prisen, det gir oss ekstra inspirasjon til å fortsette med å yte tekstilservice av ypperste klasse til alle våre kunder!