Nå er det lettere å nå oss

NT_kundesenter-4.jpg

Nytt kundesenter, ny nettside og ny chat! Vi har blitt mer tilgjengelig for deg.

I november åpnet vi vårt nye nasjonale kundesenter, med kontorplass på hovedkontoret i Florø. Her vil vi hver dag ta i mot forespørsler og hjelpe til med alt våre kunder lurer på.

Viste du forresten at du enkelt kan gjøre dine bestillinger på internett? Klikk deg inn på vår webbestilling for å gjøre dette.

Nye nettsider

I tillegg har vi fått helt nye nettsider, som skal gi deg ny og bedre informasjon om våre løsninger, ledige stillinger og kontaktinfo. Nytt på nettsiden er blant annet vår chatfunksjon, der vi har kundebehandlere som vil sitte og svare deg på det du lurer på.

– Det er viktig for oss å være mest mulig tilgjengelig for våre kunder. Derfor har vi etablert et kundesenter som skal sikre at alle våre kunder får et raskt og enkelt svar på sine henvendelser. Hittil er vi kjempefornøyd og dette har fungert veldig bra, sier Arild Ommedal, Nasjonal Kundeservicesjef i Nor Tekstil.

Selvbetjente løsninger

Ommedal, som selv har fortid i bank og finans, viser også til at vi i Nor Tekstil tilbyr selvbetjente løsninger i form av webbestilling og app.

– I bank er det helt utenkelig med en hverdag uten mobilapp og nettbank. Det er viktig at våre kunder vet at også Nor Tekstil er langt fremme på dette, avslutter Ommedal - som ser lyst på framtiden for Nor Tekstil sine kunder.

Gasta Design