Sertifisering av Arbeidstøy-selgere

Sertifisert arbeidstøy har som hensikt å beskytte ansatte fra et risikofylt arbeidsmiljø som verner mennesket fra ekstreme forhold. Les mer om Arbeidstøy.

I Nor Tekstil er kompetanse blant våre ansatte et nøkkelkriteria for å sikre et trygt og helsemessig arbeidsmiljø for våre kunder. I den sammenheng må alle våre arbeidstøy-selgere gjennom en sertifisert kompetansetest, som holder et høyt faglig nivå og som krever omfattende forberedelser av hver enkelt selger. 

Gjennom høsten 2018 har Nor Tekstil sine selgere vært gjennom et omfattende opplæringsprogram. Samtlige har gjennomgått en rekke interne produktopplæringskurs, eksterne kurs med leverandører, workshops og e-lærlingsprogrammer. Denne uken var de første selgerne våre oppe til eksamen, og alle våre selgere på arbeidstøy skal de neste ukene gjennomføre samme eksamen for å kunne yte salg og rådgivning av sertifisert arbeidstøy. Vi ønsker stadig å heve kompetansen blant våre ansatte og dette er et av flere tiltak for å heve kompetansen fremover.

Ønsker du å bli kontaktet om arbeidstøy fra en av våre kompetente selgere, fyll ut skjema under.

Vi har som mål å bli best og da er kompetansenivået blant selgerne helt avgjørende
— John A. Hjortland, Nasjonal Salgssjef Arbeidstøy