Nor Tekstil lanserer MinSide

Vi i Nor Tekstil jobber stadig med nye og smarte løsninger for våre kunder. I løpet av 2018 gikk vi på luften med helt et nytt kundesenter og lanserte i tillegg ny nettside med chatfunksjon. I år har vi mye spennende i vente, og først ut er MinSide.

Enklere Løsninger

Vår Nasjonale Kundeservicesjef Arild Ommedal er stolt over at vi nå lanserer MinSide for våre kunder. Vi har tidligere hatt en enkel men stabil webbestillingfunksjon. Denne er nå er videreutviklet med flere funksjoner og løsninger, i tillegg til et mer moderne design. På MinSide kan våre kunder nå enkelt gjøre bestillinger, finne fakturakopier og endre beholdning på mopper og kluter. I tillegg kan man hente ut omsetningsrapporter og oversikt over hvilke produkter man har hatt fra Nor Tekstil de siste 6 månedene.

Som et viktig ledd i økt tilgjengelighet for våre kunder er dette en funksjon vi har fokusert på å forbedre. Vi har sett en etterspørsel etter selvbetjente løsninger, som sikrer at kundene våre kan løse ulike utfordringer på en rask og enkel måte.

MinSide2.jpg

«Vi jobber kontinuerlig med å gjøre det enklest mulig for våre kunder å samhandle med Nor Tekstil. For meg er tilgjengelighet for alle våre kunder viktig, og det skal oppleves så enkelt som mulig å forholde seg til Nor Tekstil»

- Arild Ommedal, Nasjonal Kundeservicesjef

Fra e-post og telefon til nettløsning

Der kunder tidligere har måttet ringe eller sende e-post for å foreta bestillinger eller hente ut fakturakopi, legger vi dette nå ut i MinSide. Denne funksjonen er helautomatisert direkte mot våre systemer. På denne måten unngår kundene unødig behandlingstid og ordrene gjøres umiddelbart klar for pakking. Dette gjør at det spares både tid og flere mellomledd. Derfor ønsker vi at alle bestillinger nå skal inn via MinSide og dette er blitt en standard for å sikre raskere respons for våre kunder.

Vil du bestille tilgang til MinSide? Klikk her for å komme i gang.

Egen Applikasjon

MinSide er også tilgjengelig på en egen app som kan lastes ned på App Store og Google Play. Dette er en super mulighet for kunder som gjør mange bestillinger i løpet av en uke, med stor varians i kvantum og antall. For eksempel kan nå en innkjøpsansvarlig på et sykehus legge inn ordrer direkte på mobilen mens de gjør opptelling, heller enn å fylle ut lange lister.

Vi har som mål at alle våre kunder skal oppleve det som enklest mulig å samhandle med oss. Har du forslag til hvordan vi kan gjøre din hverdag som kunde bedre?

Fyll ut dette skjemaet dersom du har forslag til andre forbedringer vi kan gjøre, for å blir enda bedre!

Kristian Løseth